website

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@dekoptelefoonshop.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

F.A.Q

Het snelste antwoord op jouw vragen vind je hieronder.

Hoe kom ik in contact met jullie?

Voor dringende vragen zijn wij 24/7 beschikbaar via de chat. Daarnaast kunt u altijd een mailtje sturen naar contact@dekoptelefoonshop.nl wij zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Echter komt het wel eens voor dat een artikel een langere levertijd heeft, in dit geval nemen wij contact met u op.

Wat zijn de verzendkosten?

€ 15,- voor bestellingen onder de € 300,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 300,-

Wat is het retourbeleid?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Zodra wij het pakket retour hebben en het gecontroleerd is ontvangt u van ons een bevestiging.